Vi var hos Niklas idag och firade honom. Käkade tårta och drack kaffe och hade det mys! Han lade sig i sängen och lyssnade på Pelle Svanslös, en ljudbok som jag köpte åt honom + Alfons Åberg. Sedan fick han en fin blåvit randig t-shirt också, lilla finisen.
Jag och min kärlek.
Jag och min fina pappa.
Älskade mamma.
Och min älskade, älskade lillebror <3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar