4.01.2013

B-day party

Vi var hos Niklas idag och firade honom. Käkade tårta och drack kaffe och hade det mys! Han lade sig i sängen och lyssnade på Pelle Svanslös, en ljudbok som jag köpte åt honom + Alfons Åberg. Sedan fick han en fin blåvit randig t-shirt också, lilla finisen.

Jag och min kärlek.



Jag och min fina pappa.

Älskade mamma.

Och min älskade, älskade lillebror <3

Inga kommentarer: