4.26.2013

Chicken taco!

Igår var jag ledig, så tog en tripp in till Erikslund och gick runt där en sväng. Längesedan jag var där! Tog en fika, kollade lite i affärer och köpte en ny pincett och en ny eyeliner. Åkte vidare mot Hälla och storhandlade. UNDERBART, kyl & frys är fyllt igen. Finns nog ingen bättre känsla när man bara kan gå och välja mellan hundra olika saker, haha.

På kvällen åkte jag hem till Clara, hon och hennes mamma hämtade upp mig vid Coop parkeringen och där blev vi påkörda av en tant! Det roliga var att Clara sa, hon övningskörde, när jag hoppade in i bilen var: "Are you prepared to die?" 10 sekunder senare backar en tant in i bilen, haha. Ja herregud!

Vi gjorde iordning kycklingtacos sen som vi käkade, sen drack vi te och satt och pratade! Väldigt mysigt :D Kom hem sen och kollade lite på tv och sen gick vi och lade oss. Idag ska jag jobba från tre till åtta ikväll och sen åka hem och glo på PLL eller en film! Ska till kanalmässan idag också och kika runt lite.

I morgon är det jobb tolv-tre sedan ska jag fota Evelina och några av hennes kompisar tror jag för de ska på bal i morgon. Söndagen är det jobb tolv-tre sen är mitt vikariat slut :( Känns tråkigt, men har fått en jobbtid på onsdag nästa vecka iallafall :)




Mysig kväll var det!

Inga kommentarer: