4.17.2013

Me is sick today, no fun at all.

Jahaja. Nu är det min tur att bli sjuk igeeeen, orkar inte. Feber och lite småhosta. Skulle jobbat fem till åtta men sa ifrån. Har legat hemma hela dagen i soffan och ska se hur jag mår i morgon, om jag åker in.

Fredrik börjar må bättre så det är skönt. Det är också underbart eftersom han har hostat så sjukt mycket på nätterna vilket gör att inte jag kan sova heller något bra vilket resulterar i en jävligt trött Natalie. Inte lätt alla gånger, men i natt fick vi äntligen sova ut, LÖWELEY!

Annars då? Jo. Har hittat en perfekt utbildning som jag ska söka. Det är i Stockholm och det är en yrkesutbildning. Butikskommunikatör - Visual Merchandiser, är det. Och jag är så underlättad, lycklig och ja - lättad i bröstet av att hitta det jag vill söka. Det enda negativa, som jag ska göra om till positivt, är arbetsprover. Det gäller ju att vara kreativ med färg och form men gräver jag lite inom mig så ska jag hitta det.

Skulle vara sjukt roligt att få gå detta, och jag hoppas att jag kommer in!!! 20:e maj är sista ansökningsdagen och ska snart sätta i gång och bolla ned idéer, färger, material osv. SJUKT kul alltså!!! :D

Nu ska jag slänga mig ned i soffan och dricka saft, yum-o!

 

Inga kommentarer: