4.21.2013

Snurrigaste femton minutrarna

Idag jobbade jag från tolv till tre igen (och nu bombar jag bloggen med inlägg, men vill minnas detta senare!) och sedan så åkte jag & Fredrik upp till min syster och var där en stund. Sedan skjutsade vi Alicia till hennes gympa och hon var så fin i sina kläder, en rosa kjol och rosa tröja + vita leggings! Sötaste hjärtat. Ja, Gud. Vi skulle ju skjutsa henne, så frågade jag Emelie om det var på Fredhem? Ja, säger hon och vi åker dit. Alicia säger hela tiden att det inte är där och att hon bara är där på fredagarna, men jag är lite irriterad och säger men mamma sa att vi skulle vara här så då är det här.

Ringer Emelie femtioelva gånger innan hon ringer upp och säger att det är på NÄS-FUCKING-LUNDSKOLAN, hahahaha, så vi åker dit. Har sjukt dåligt samvete över att jag var så himla irriterad på Alicia, fan. Att man inte kan behärska sig.. Grynet då. Sen kom vi dit fem minuter för sent, men hon hann. Vi åkte sedan och handlade med mamma så då köpte jag en liten present för att göra henne glad. En prinsessa med PEZ godis ni vet? :) Hon blev så glad!! 




Undrar vilka som har roligast? Di vuxna, eller di barna? Haha ;)

Inga kommentarer: