Har varit såhär varje vår/sommar när jag flyttade in. TRE år i år, herre. Tiden går fort. Iallafall, innan jag flyttade in här så sa dom att det blir väldigt varmt på somrarna, så ja. Kul att man har sol här 40 timmar av dygnets ljus..
MVH / inte-bitter-tjej-mot-solen-bara-när-den-ligger-och-trycker-mot-vår-lägenhet.
![]() |

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar