5.02.2013

Så-jävla-varmt

ALLTSÅ JAG DÖR!!!! Vår lägenhet är så jävla varm.... Svettas varannan minut typ, sjukt drygt. Funderar på att köpa en fläkt och montera den på min kropp så man slipper svettas. Hahaha, fan.

Har varit såhär varje vår/sommar när jag flyttade in. TRE år i år, herre. Tiden går fort. Iallafall, innan jag flyttade in här så sa dom att det blir väldigt varmt på somrarna, så ja. Kul att man har sol här 40 timmar av dygnets ljus..

MVH / inte-bitter-tjej-mot-solen-bara-när-den-ligger-och-trycker-mot-vår-lägenhet.


Inga kommentarer: