5.25.2013

The new cat


Elin och hennes nya katt tröja!

Hola! Lördag idag och det vankas jobb. 11.00-16.00. I morgon tolv till fyra och måndag tio till två. Skönt med lite jobb iallafall :) Men är så peppad på att plugga i höst, helt sinnes. Ska ringa till studievägledaren och höra mig för om att plugga matte C och lite andra kurser!

Igår storhandlade vi, så himla härligt att fylla kyl, frys och skafferi med massa mat och gott. Kunna välja vad man vill liksom. Inte kul att ba: Ja, men en ärta på mackan blir bra idag, ja-adå.

Nu ska jag slökolla lite på tv, fixa i ordning mig sen brumma in till Erikslund! Heipa.

1 kommentar:

Jenny Frank sa...

Åh Näääädie. Plugga är så himla bra!

Och en sak. Om du får dåliga vibbar av studievägledaren, typ att du måste dra ut information ur henne, eller att hon känner sig fullkomligt ointresserad, så fortsätt ändå!!! Hon kan vara en pärla, men hon kan också vara en omständig jävel.

Men tänk på det, så du inte tror att det är personligt om hon är på dåligt humör (för det gjorde jag, och då blev jag opeppad).

PUSS