5.16.2013

Vattenmelon & Pettsson

Fredrik och jag åkte till Niklas för att umgås och fika lite gott. Vi fick vänta tills halv tre då det ringde på dörren utanför hans lägenhet, och det var han och en anställd som ringde på, hihi. Så sött! Vi hade fixat jordgubbar och melon på ett fat, ordnat saft och kaffe plus att han fick en glass, sin absoluta favorit - Sandwich! Han slukade den på tio sekunder ungefär, haha! Gullet! Sedan ville han kolla på Trazan och Banarne (kom på för typ tre år sedan att det var banARNE hahahahah!!), men sedan fick han ett litet minianfall. Han var riktigt trött redan när han kom hem eftersom han hade varit och badat innan! Så det tar på krafterna för honom. Men han var superglad när vi kom dit och det gjorde mig glad i systerhjärtat!

Att se Fredrik och han bonda liksom, gjorde mig rörd och det var så fint när han läste för Niklas. Mina favvokillar :*

<3

MUMS!



Min finaste!


Natti älskar dig så otroligt mycket, min fina bror. 

Inga kommentarer: