6.19.2013

my legs are dead

HERRE-gud alltså. Jobbade 8-15 idag på Erikslund enbart på lager för de ska göra om det. Så vi har ett extra-lager som vi har flyttat ALLA kläder till, ALL inredning. Vet ni hur jobbigt det var?! Mina ben är helt slut av att åka upp och ner, burit tunga inredningssaker och gjort massor. Ska jobba med Mikaela igen i morgon och då ska vi galga och larma alla kläder eftersom det största lagret ska vara tomt och rent tills på söndag, för på måndag morgon ska de börja bygga om! Jajamän! Sedan åker jag till Fagersta för att hämta hem min kärlek som ska vara hemma över midsommar :*

Vi håller på att leta bil så att han kan pendla. Han känner att han inte alls vill bo där över sommaren och samma känner ju jag såklart. Vill ju vara honom nära och ha honom här. Jobbigt att vara ifrån varann, även om det bara gått tre dagar så, men.

På fredag ska vi grilla hemma hos mamma och pappa på midsommarafton, sen senare på kvällen ska vi till Tomas och Therese som ska ha poolparty! Ska bli sjukt kul! :D
På lördag ska vi hem till farfar som ska bjuda mig och Fredde, mamma och pappa på mat. MYS!

Ska ta mig en kvällmacka sen gå och sova för är sjukt trött från idag (har inte arbetat så här på läääänge!!). Börjar åtta i morgon också, till antingen 12, 13 eller 14, haha!

Godnatt!!

Inga kommentarer: