6.16.2013

Mysdag!

Jag och Fredrik tog med oss Alicia in till Erikslund för att ge henne lite nya kläder. Hon fick välja vad hon ville och det slutade med ett par vita shorts, en Justin Bieber t-shirt och vita strumpbyxor! :) Snuttan, hon var så stolt. Jag fick denna bild skickad av pappa, hihi.

The coolings

Finaste hjärtat <3


Sedan käkade vi på donken och åkte hem sedan! Mysdag att få spendera med moster och Fredrik.



Inga kommentarer: