6.23.2013

Syster 26 år!!

Idag fyller min syster 26 år. Min fina syster som är så godhjärtad, duktig mamma, rolig, smart, snäll, envis, som är fantastisk på alla sätt och vis. Som kämpar med allt, som alltid ler men jag vet mycket mer hur hon mår. Jag skulle göra allt för henne, mina syskon betyder allt för mig.
Fina syster och fina bebismagen <3
Jag älskar dig.

 Jag kommer aldrig glömma vad vi har varit med om, alla bråk som vi har varit med om - skrattretande idag men som var en pina då, alla utomlandsresor vi varit med om, hur vi blev magsjuka samma natt och sov i varsin ände om soffan hela dagen och kollade på tecknat. När du uppmanade mig att ta reda på vad du skulle få i födelsedagspresent, dagarna 10/4, 15/7 & 29/11 - då jag blev moster och du blev mamma. Lycka.

Hoppas att du hade en fin födelsedag idag, på tisdag får du min present <3


Inga kommentarer: