6.17.2013

You're my soulmate.

Min otroliga tacksamhet till denna tjej går inte att beskriva. Tack för att du ställer upp för mig när jag behöver det som mest älskade vän. Jag vet inte hur jag skulle kunna hålla ihop mig själv om inte du fanns. Jag är världens lyckligaste Natalie som har fått lära känna dig, Elina. Innerligt. Du är den första jag ringer om någonting roligt, ledsamt, knäppt händer eller någon jag behöver bolla idéer med. Du är värdefull för mig, du är min soulmate och jag är så så så himla glad, tacksam och lycklig över att du och jag blev ett team för snart ELVA år sedan. Du har gett mig så mycket bra saker i livet att tänka på, vägleder mig rätt, och du gör det fortfarande. Alltså du är bara för jävla underbar! Som du får mig att skratta. Älskade vän.


Förklaring till varför jag har 700 kort av att vi typ kollar upp i taket: Vi fick en gång en sådan klockren bild där Elina eller om det var jag, kommer inte ihåg, gjorde någonting med huvudet så det såg ut som om man inte hade något huvud alls. Vi tog bort det, sadly, därav att vi har 700 bilder av dom här istället, haha.











För att du är världens finaste vän.

Inga kommentarer: