7.04.2013

550

Har jobbat sex dagar i rad och mina fötter är heeeelt slut alltså. Har varvat mellan att jobba 10-17 till 10-20. Är äntligen ledig i morgon, men sedan jag jobbar jag fem dagar i rad igen och det är nästa vecka och veckan efter det som är riktigt tuffa. Stänger varje dag i veckorna och sedan på helgerna och börjar 10 i stort sett varje dag. Det blir ju bra med pengar, så det är ju skönt men kommer vara fett trött, haha.

Iallafall så har jag inte gjort så mycket, Fredrik har varit riktigt sjuk och varit här hemma, men åkte i tisdags till fagersta igen. Sen har jag i stort sett jobbat och inte gjort mycket mer! Skönt det också, man hinner inte göra någonting när man jobbar en hel dag heller.
Mamma och pappa hämtade mig idag och jag fick donken, mm-mm. Skönt, orkade verkligen inte laga mat, så det fick bli så.

Shit, har så mycket att skriva men allt kommer som en sörja, får skriva mer i morgon eller något, hähä.

GODNATT!

Inga kommentarer: