8.27.2013

citrontuggummi

Tuggar det just nu, så himla gott!

Vaknade halv åtta idag och gick ut en halvtimme med Aison. Så fort Fredrik åkte till jobbet såg jag hans nos genom dörrspringan så han fick lägga sig nedanför sängen och sova tills jag gick upp. Gick ut en halvtimme, sen kom vi hem och tog det lugnt. Jag satte mig vid datorn och en kopp kaffe innan jag åt frulls.

Under promenaden så var det så himla mycket liv i hallsta. Vuxna till jobb, ungdomar till skola. Fick sådan nostalgisk känsla när man ser alla barn gå eller cykla med väskorna packade av antingen roliga läxor eller gymnastikkläder. Vill vara elva år igen och packa min nyköpta skolväska och ta på mig mina nya skor och ha fina kläder för att sedan gå iväg. Tänk när man ska skicka iväg sina egna barn sedan, allra första skoldagen. Mysigt! Man vet ju hur nervös och spännande det var själv liksom, haha!

Annars idag ska jag bara vara hemma. Funderar på att göra ett prov, men är inte säker... Sen ska jag troligtvis ut och gå med Aison också, mormor har honom nu. Sen hitta på mat. GUD vad tråkigt det är att hitta på, känns som om man äter samma käk hela tiden!! Vill baka någonting också, beställde hem Mildas bakbok som man fick gratis, kanske hittar någonting smarrigt där i, hähä.

Köpte en doughnut som man har i håret, och jävlar vilken underbar thäng för håret! Allt liksom sitter där det ska och det är snyggt samtidigt! YES BAWX.


1 kommentar:

Jenny Frank sa...

Mildas bakbok är grym!