8.12.2013

Japp

En förmiddag klarade jag av matematik... Ska ringa och byta till Kultur och Idéhistoria istället! TREVLIG kärring man fick prata med också. Ringer henne och frågar om det går osv, och så frågade hon om KI fanns att läsa. Hon ba: Ja, finns det inte så är det ju ingen idé att snacka vidare.
Ursäkta? Vadå "ingen idé att snacka vidare"

JAG: #"%"€!??"%%!&!

Fett irriterad jag blev. Såg att dom hade, så jag ska studera det istället isåfall. Varför kan folk inte vara trevliga när man bara vill väl och har frågor och funderingar liksom? Ska ringa PRICK ett när lunchen är slut för henne, mohahaha.

Matematik, you'll never be my friend.

2 kommentarer:

Jenny Frank sa...

var det den där idioten på kantzowska? Isåfall: I feel you.

Elina sa...

hahaha "ska ringa direkt efter lunchen" haha, du gjorde min dag <3