8.23.2013

Silent

Aison har äntligen somnat efter oroliga timmar. Han är ju inte alls van att vara borta såhär, så jag förstår honom, men jag blir så frustrerad. Har inget tålamod! Vill liksom att han ska trivas, men man måste ändå förstå honom också. Hoppas det blir bättre med tidens gång. 

Fredrik är hos några kompisar och jag sitter här, i min nyinköpta hösttröja som är asfin från cubus och har det bra! Är rätt trött men måste gå en sista runda med Aison innan vi kan sova. Såg att Harry potter ska gå på fyran efter fångarna på fortet, så tänkte ta fram lite choklad, dricka lite cola och lägga mig i soffan :) Och nu vaknade han till för folk i detta hus kan inte gå tyst i varken trappor eller stänga dörrar. Nåja, han somnar nog om sen!

God natt!


Tog en större storlek på tröjan så den blev extra mysig :)

Inga kommentarer: