9.25.2013

Lite stökigt

Jahapp. HAHA, ah fyfan. Stackars lärare och ha mig som ska förklara massor. Ja, inte var det bra iallafall, kände igen allt han frågade om och kunde vissa saker, men sen ba: Impressionalismen, kan du berätta lite?

Jag i min hjärna: WTF, läste om det för typ tio minuter sen, VADFANVARDET?!?!?

Nej, INTE det bästa jag gjort. Fattar inte varför fakta och annan skit inte vill sätta sig i min jävla skalle?!  Han sa i slutet: Ja, lite stökigt var det men godkänd är du iallafall.

Fick ursäkta mig flera gånger och ba, guud jag har nyss läst detta - kan du ge liten mer inledande fråga typ? För jag visste, alltså det fanns i bakhuvudet typ men när han också sa: Surrealismen, berätta lite vad det är? Ville jag gråta, jag VISSTE men var helt tom i bollen...

SÅ.JÄVLA.SÄMST.

JAJA, godkänd blev jag ju iallafall, tack och log men ärligt alltså Natalie, skärpning!

2 kommentarer:

Jenny Frank sa...

BRA DÄR!! Första muntliga ju! Svinbra ju! Har också fått blackouter tusen gånger... <3

Clarie sa...

Du är bäst ändå! Sådeså!