10.28.2013

Helgen i bilder!

Hur folk tror jag ser ut.

Hur jag tror jag ser ut.

Hur jag egentligen ser ut.

En god frukost en morgon.

Gjorde laxmiddag innan jag åkte och jobbade.

At work!

Dukade upp frukost på lördagen till en liten bakfull Fredrik!

Åt en satsumas på jobbet <3

Pubkväll i h-town

Snyggaste!

Elias var en soldat, från normandie typ.
På söndagen tog vi en dag inne på erikslund! Shoppade, fikade, umgicks bara han och jag <3

Tappade bort Fredrik också, jäla skit.


Provade ut en passande mössa.

Och den här ;)

Köpte en tigerpyjamas åt Liam!

Sen blev det myskväll för hela slanten, film och tacos med min kärlek <3


2 kommentarer:

Jenny Frank sa...

Så jäkla härligt att se er två tillsammans. Ni verkar ha det så kul!

Natalie sa...

Åh tack fina du! <3 Vi har sjukt roligt tillsammans!