10.15.2013

svart svacka jävla piss

ja fyfan säger jag bara. fixade bromsarna, klart. tänkte - men då kan jag ju åkte till besiktningen direkt slipper jag det i morgon bitti! åker dit, direkt när jag åker in säger en gubbe: ja, du kanske måste byta avgassystem?!?!?!??! nähee?!?! tänker jag, menar du? han säger sen att jag måste betala 200 fucking kronor som jag inte har, letade efter ett papper för trodde det skulle vara ändå gratis inom en månad att betala, så var icke fallet. innan jag åker säger han: ja då har du ju tills i morgon på dig (sista beskitningsdagen innan körförbud) så då kanske du hinner byta avgassystem.


SKÄMTAR GUBBJÄVELN MED MIG? vad fan tror han man ska hitta en avgassystem så snabbt när fredrik jobbar, jag ska jobba i morgon och ingen av oss har pengar.

nu är fredrik påväg mot köping för att prova igen, fick låna ytterligare pengar av fredriks syster som gjort mer än enough liksom.

när kommer man se ett jävla ljus i denna långa tunnel?! blir galen snart. det bara kommer massa skit hela tiden, pengar som måste lånas, bil som bara cp:ar sig, (nej, det gör den ju inte, men kostar!) vi kan inte unna oss någonting som bio eller göra någonting med varandra, kan inte ge tillbaka till våra familjer det vi lånat (logiskt!), kan inte ens köpa oss bröd till frukost. blir så otroligt frustrerad!!!!!!! är inte ens glad längre för allt bara är skit. skit skit skit.

saker som jag är glad över:
min fredrik - tack för att jag har dig. vi kämpar. 
familjer - som finns för oss och lånar ut.
vänner som förstår - <3
min lillebror - för han är min klippa.

tack <3

annars, påwdcm jcknwakskfnkpasnbopsdkmln. helvete.

Inga kommentarer: