11.14.2013

a proposal

Om någon nu tittar på the walking dead och inte sett avsnitt 15 än så bör ni ej läsa detta!

Jag och Fredrik följer the walking dead (som bör ses förövrigt!!) och igår såg vi avsnitt 15 på säsong tre och en som heter Glenn ska fria till Maggie. Han går inte ned på knä och Fredrik sa:

- Men vafan, man ska ALLTID gå ned på knä oavsett vilken situation man är i. (I detta, en hel värld som är smittad med zombies, hahaha)
- Aw, är det så du ska göra för mig? *blinkblink*
Säger ja och ler världens leende och börjar rodna!! aaawie, min fina fredde!! Han var så söt, han var inte alls beredd att jag skulle fråga honom om det, och åh. Hade jag kunnat spela in det ögonblicket så, ja. Han kollade inte på mig sen, hahahaha ;)

I och med att jag inte vill prata om när vi ska förlova oss (vi har ju pratat lite liksom!) har jag sagt till honom att han ska överraska mig osv, och det vet han om. Jag vill att han ska göra det, det är så fint när man blir helt överraskad och inte alls har någon aning när ens kärlek går ned och gör det finaste man kan göra till en annan - att trolova sin kärlek, föralltid till någon annan.
Gosh, blev helt pirrig igår när han sa att han skulle göra så.

oh my... *svävarpårosamoln* *geekiegirl92*

Inga kommentarer: