11.16.2013

I just can not let you go

Godiset är framplockat, ett glas sprite på bordet och moto boy från spotify förgyller mina öron just nu. Blandat med Fredriks småprat från skype - nåja, jag är van iallafall. Vi ska alldeles strax se film, skruva den som Beckham, om ni sett den? :) Så himla bra är den, haha!

Har inte gjort mycket alls idag, vaknade tio och gick upp tjugo över (fett länge för oss att sova så, brukar annars vara åtta-nio minst, hihi!) och gjorde i ordning frukost och kollade lite på tv. Sedan gick jag och Elias en promenad, vi gick runt skantzen och det var så fint väder! Kom hem och gjorde mat och såg ett avsnitt av Prison Break - vi ska börja kolla på det nu, och än så länge är jag nöjd! Sedan somnade jag på soffan i en timme ungefär, så sköööönt. Har världens träningsvärk från bowlingen igår, herre-gud. Har typ inte tränat mina ben på ÅR och det märktes idag kan man väl säga...
Åkte in och handlade hem mat och allt möjligt sen, nu är det påfyllt <3 Älskar den känslan när man kan äta vad man vill och inte typ ba: Jaha, skinka och mjölk.. gott :p

Och nu e vi hemma och ska som sagt kika film. MYS!
Ha en fin kväll ni andra, puss!!!

ps. Du som kommenterar under namnet sten, älgen är redan upptagen men vi kan spela tp och du kan va min pt. PUS

1 kommentar:

steeeeeeeeeeeeeeen sa...

och du min kuckelikuckelikuckelikuckelikuckelikuckelikuckeli