Fick jobba tio till fem för vi hade 30 % på ett helt köp = mycket folk, så man hade fullt upp hela dagen. Fick jättefint beröm av en kund som gjorde mig riktigt glad! När jag kom hem så åkte vi till ica och köpte lite saker och sedan köpte vi med oss pizza! Kollade på ett avsnitt prison break och sedan kollade vi på filmen pitch perfect, sååå bra. Haha, den är riktigt rolig! Vi pyntade också under kvällen men sedan idag gjorde vi sista touchen med gardiner och hängde upp en till stjärna. Ska fixa gardiner i vardagsrummet sen är det väl komplett!
Hälsade på lilla Julia idag också, så söt!! låg och gjorde massor med miner och luktade sådär underbart gott som nyfödda gör <3 Åh! Sen firade vi Liam litegrann också som fyllde år i fredags, två år. Grattis i efterskott mosters buskille, hahaha, överallt och ingentingstans. Bakat lussebullar har vi gjort idag, och det var så roligt att se Fredrik baka, haha. Han kämpade på med degen som blev riktigt bra, mitt hjärta.
Nu gör jag sen mat, har ätit väääldigt dåligt idag, men det är bara för man jobbar tolv - tre, blir så konstigt när man går upp halv tio och käkar frulle direkt, så ja, Sen middag helt enkelt!
Tog denna bild ....
fem minuter senare har jag denna som bakgrundsbild, hahah :D
Stolt storasyster!
Första adventsfrukost + julkalendern till <3
Sedan blev det bebisgos!
<3
HAHA skitkul grej: Jag skulle lämna över Julia till Fredrik, så står vi där och ba: ?? hur gör vi?! hahahaha, emelie asgarvar och säger: Tänk er när ni själva får barn, hur gör ni då? ;)
Stora tjejen <3
Tokfia!
Nu ska jag äta stuvade makaroner och köttbullar, MUMS <3







Inga kommentarer:
Skicka en kommentar