Fast egentligen vet jag svaret att jag behöver vila. Alla dessa jävla funderingar och pengatankar om att man missar en jobbdag. Men vad gör det om hundra år? EGENTLIGEN? Fan....
12.18.2013
All dess ångest
Sitter i soffan, svettas och snorar om vartannat! Ska jobba två dagar nu innan ledig helg men frågan är om jag ska jobba i morgon, om jag istället ska ta och bli frisk. Inte så roligt att stå och hosta framför kunderna samtidigt som man svettas... Samtidigt så får jag sådan ångest eftersom vi är så få på jobbet och att det redan är en som är sjukskriven. Är man sjuk så är man sjuk, men har så svårt att säga nej och svårt att känna efter hur jag mår. Jag vet inte alls hur jag ska göra, hatar att vara extraanatälld. Känns som om det är så höga krav, man ska jobba även om man är sjuk. Känner också hela tiden: men är jag verkligen så sjuk? Har jag verkligen feber? Nej men min hosta går över snart.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar