1.01.2014

Välkommen 2014!!

God morgon! Sitter här helt trött och slut. Vi kom hem klockan tre i natt och jag vaknade halv tio ungefär. Vill inte sova för länge eftersom jag ska jobba i morgon (yeeey) så lika bra att pina sig upp :)

Hade en jätterolig kväll igår hemma hos Therese och Thomas. Kom dit vid klockan fem ungefär, drack lite smått och åt förrätt bestående av snittar, musslor (VÅGADE PROVA EN!!! untz, untz) och sedan små varma pajer, sjukt gott!! Oliver stod för förrätten. Efter lite sjungade och mingel så var det dags för huvudrätten vilket var hasselbackspotatis, ryggbiff, bearniesesås och tzatsiki. MUMS! Efter det tog vi det lugnt, lyssnade på musik och jag fick en ny liten vän också. Rebeckas lilla son Angelo, som fyller fyra snart, blev min nya kille, haha. Han var så söt!! kallade mig "tjejen" och smekte mig på kinden och sa: Du är så snäll & du är så fin. Kramade om mig massor och ville gå och vila, han var så himla söt!

Vid tio ungefär åt vi efterrätten som jag gjorde, fryst cheesecake med varma hallon och blåbär. Blev supernöjd med resultatet och det var riktigt gott! Ska jag verkligen göra igen ;)

Sedan spelade vi spel, party alias, och killarna vann ...... vilket de inte borde ha gjort, haha. Jäla skiit! Sedan var klockan helt plötsligt tjugo i tolv och vi började göra oss i ordning för tolvslaget med champagne och sedan fick jag min nyårskyss klockan 00:00. Bästa på hela kvällen!!

Min nyårs outfit som Fredrik valde ut åt mig, hihi! klänning från gina tricot, kavaj från H&M.

Min stiliga karl, så fin.

Jag och min kärlek!

GOTT NYTT ÅR!!!!

Halva tessan, Thomas, Oliver längst bak och Fredrik :)

Fredde dricker champagne!

Hoppas verkligen detta år blir ett bra år!

Hoppas ni andra hade en fin kväll och att 2014 blir som ni förväntar er! Puss!

Inga kommentarer: