1.06.2014

why all these randomness?

Två random sms och en random bild fick jag i december månad. Bytte ju nummer, Fredriks nya och han fick mitt gamla och när han hade det fick han några telefonsamtal om en bil som han inte hade någon aning om alls.

Men.

Den femte december får jag detta meddelande:
Hej,
Jag har en bok release och föreläsning på Musik museet, Sibyllegatan 2.
Datum 10:e dec.
Insläpp 16:30
Föreläsning: 17-18
Sen drink och mat över gatan på Strandvägen 1.
Välkomna
Johan Ernst Nilson

VARFÖR gick jag inte. Egentligen, haha. Hade varit awesome och ba visat upp sms:et och blivit ett minne rikare.

Nästa sms får jag den sjuttonde december:
Hej! Jag får inge svar på mobilen eller SMS från din fru... Blir orolig, är allt ok? Kram Helene

OKEJ?! hahaha, alltså, har ingen aning om vem människan är liksom..

Den tjugonde december får jag denna bild:



I guess I'm popular ;)

1 kommentar:

Jenny Frank sa...

Hahah, vilka roliga sms också! Bara en massa inbjudningar ;)