2.28.2014

Egen tid!

Min kärlek är hos sina kompisar och har, hör och häpna - bordsspel??? (man säger väl ändå sällskapsspel??) iallafall, han är där vilket jag unnar honom! Jag tog bettan in till erikslund och shoppade! Har varit på jakt efter en klänning till dopet nästa vecka på lördag men inte hittat någon... sökt på internet, i affärer osv osv, men ingenting. En halvtimme innen det stängde hittade jag världens sötaste klänning!!!!!


Tadaaa!!!

Perfekt och den är så söt!! Ska ha den både på dopet och på min födelsedagsmiddag på kvällen och för att det inte ska vara samma outfit under kvällen ska jag ha en kavaj på dopet jag köpte från H&M och sen en lång svart genomskinlig kofta, också från H&M som jag ska ha på kvällen! Så himla nöjd. Ska bara fixa till en bh utan band, då blir det en full pott! Sen hittade jag en skön myströja från BikBok och sen köpte jag tre t-shirts till min bebis, alltså Fredrik, har ingen i magen. ;)

Köpte med mig donken hem, stressade hem till Let's Dance, hann fram till efter första reklampausen, och sen har jag tagit det lugnt. Gjort saker jag inte gör när Fredrik är hemma, hahaha, som att mima framför spegel, och en video som jag ska redigera och lägga upp här inom en snar framtid. Har också duschat, vilket var så skönt. 
Nu ska jag kolla på lite film och bara mysa! Längta efter min pojke.

Ha en fin fredagskväll, puss!!

Nyduschad Natalie i nya myströjan!

Inga kommentarer: