3.21.2014

FREDAG

Så skönt!!!! Jobb 8.30-16.30 sen hem och ha helg. Äta gott, kolla på Supernatural (som är sjukt bra och läskigt, gömmer mig mer bakom händerna än att verkligen kolla, haha!). Här om dagen så, ett avsnitt handlar om en kille som körde en bil, men han satt inte i bilen eftersom hans ande var själva bilen, så skulle jag åka till Erikslund för att fika med Amanda i tisdags, så kommer jag till en rondell och kollar snabbt åt en bil som kommer från höger. SER INGEN MÄNNISKA KÖRA BILEN, jag ba; wtf?!??! sen kollade jag igen och sen såg jag såklart någon. Påverkad av serien much?? hahaha. Jag kom fram helskinnad och det var en trevlig fika med Amanda!

Nu ska jag äta upp min macka och dricka kaffe sen bär det av mot mitt gamla dagis, Nyckelpigan!! Ska vara på randen där jag var, så vi får se hur det blir. Om allt är sig likt!

Hoppas ni får en fin fredag, mina vänner. Puss!!


Inga kommentarer: