4.01.2014

nu vill jag inte mer

varit sjuk sen i fredags med halsont, snorig som fan och igår var jag sjukt hes? VARFÖR?! fick världens hostattack nyss, som om jag höll på att dö. Nåja, har stängt mig i tre dagar som vikarie så jag hinner bli frirre! ska väl ligga i soffan hela dagen. är sugen på glass också, kanske ska gå ner och köpa mig en magnum strawberry white och sola lite på balkongen, ser ut att bli riktigt fint väder idag!

och hallå? vad händer i världen? en fyrbarnspappa dog igår när han skulle på DIF match, samtidigt som en tjej i USA måste visa sina tänder för en busschaufför för att bevisa att hon är under sju år för att åka buss gratis? alltså, jag blir mörkrädd för hur världen är... sen blev också en tjej avstängd från sin skola för hon inte såg så feminin utav sig, MEN HALLÅ?!?!?! nä. blir bara irriterad. man börjar undra hur allt står till egentligen.


Inga kommentarer: