4.21.2014

Påsken 2014

skärtorsdagen - fredriks syster sandra hämtar mig i hallsta och vi åker mot erikslund för att handla lite mat. hon bjöd oss på kött och strips plus eget vitlökssmör. GÖTT!! fredrik kom tills maten var klar, han jobbade till fem så jag och sandra var hemma i hennes lägenhet, kollade på tv, pratade, riktigt kul var det! sen kom fredde och då käkade vi, kollade youtube och bara hängde.

långfredagen - ÄNTLIGEN långledigt för min kärlek så vi kan umgås och inte ses en och en halv timme sen ska vi gå och lägga oss. på dagen tog vi det lugnt sen på kvällen kom elina och robin hit! så vi pratade, käkade vindruvor, drack te, åt godis, kollade på film och bara hängde. (som jag saknat min lilla fiskelina, herregud!! världens bästa människa alltså <3)

påskafton - gick en morgonpromenad med elina och tog igen en liten del av allt som man missat. ville inte gå hem, haha. vi fick ju egentid men saknar att kunna hänga hela dagarna... gud vad jag saknar det, helt otroligt. att inte ha min andra halva här, nä. längtar när vi väl bor närmare varann! 
sen vid klockan ett var det påskmat hos niklas! han var så fin och han hade en bra dag idag vilket var skönt. han log mot fredrik hela tiden, och kastade ned böcker på golvet - allt var precis som vanligt alltså. skönt! 
sen åkte vi och hälsade på emelie och alla där, drack kaffe och spelade lite fotboll. mysdag!

påskdagen - vi solade i stort sett hela dagen igår. jag tog en promenad medan fredrik åkte till en kompis, sen satt vi på balkongen och lyssnade på musik, pratade och sjung. livet. mamma och pappa kom hit på en kaffe och glass vid halv fyra sen klockan sex åkte vi hem till sandra och joppe för att bli bjudna på mat (tackar man inte nej till, hehe), tacos och sedan spelade vi kinect - SÅ kul!!!! spelade en golfrunda på 9 hål, och vem vann rååå??! jo jag ;) wuehue! sedan åkte vi hem och gjorde makaroner och köttbullar haha, till ett avsnitt av supernatural sen somnade vi gott, min älskling och jag.

annandag påsk - ja. jag ligger i sängen och känner mig lite tung i huvudet, snorig och trött. undrar om jag börjar bli allergisk mot pollen???? *dies* hoppas verkligen inte det. ska inte göra mycket idag, sola för det verkar bli superfint väder idag igen! 

ja, annars blir det en lugn vecka. på fredag ska vi vara hundvakt tills lördag, sen på lördag ska vi in till sandra och joppe för att grilla, dricka lite gott och spela plus att vi kommer sova över - längtar!

hoppas ni andra haft en fin påskhelg, för det har jag verkligen haft!

Inga kommentarer: