4.04.2014

tre o'clock in the afternoon

Idag är det fredag, vilket innebär sista jobbdagen innan helg. Jobbar 8-15, sköööönt på en fredag. Inte ofta man har slutat så tidigt en fredag, oftast har jag BÖRJAT tre och sen slutat åtta. Usch vad jag avskydde att sluta åtta en fredag, alla hade fredagsmys medan man själv stod och inväntade sista kunden som skulle ta sitt arschel och lämna affären, typ. Sen var man hemma kvart i nio ungefär. NÄ, SÅ skönt att sluta tre sen vara hemma tio minuter senare, alltså så härligt! Allt är på gångavstånd här hemma (utom näs, hahaha så får skjuts idag av papi <3 och hämtning ....) och det är bra!

Så idag som sagt ska jag vara på näs, aldrig varit där, är sjukt nervös, men det går nog bra. Sen helg. Vart sjuk i tre dagar, men räknar inte det som ledig när man snorar, hostar och har halsont! Så ska bli skönt att sova ut.

Ha en fin fredag mina vänner, puss!!

oldie pic... herre vad mina ögonbryn var schmala!!

Inga kommentarer: