5.18.2014

en helg i maj

det är snart juni. det går alldeles för fort, dessa månader. nu när jag börjat jobba dagtid så går veckorna sjukt snabbt. går in i min tredje jobbvecka i morgon redan. vips så sitter vi snart på planet påväg mot till turkiet!!!!!!! (taggad tjej? JA!)

denna helg har jag och fredde vart hundvakt åt mamma och pappa. de for iväg till göteborg för att pappa skulle springa göteborgsvarvet, vilket han gjorde med bravur!! duktiga pappa, så stolt över honom :) här kommer iallafall helgen i bilder:

emelie skickade denna till mig när jag jobbade, haha. alicia som gjort i skolan!

en läskande melon som mamma packade ner till mig!!! såå gott!!

en natta efter jobb, sjukt trött!

skickade denna till pappa och sa att jag hejade på honom.

vida the dawg

puss från niklas!! han hälsade pappa lycka till på loppet han med <3

vi åt glass, jordgubbar och melon som var en hit! älskade bror.

sen la vi oss i sängen så kliade jag honom på ryggen! han somnade nästan, haha lilla finisen!!

pappa och pappas kompis firar med en öl efter loppet!

snygg liggstil ;)

fina tjejen!!

det har varit en fin helg med fint väder och med min älskling vid min sida. har också hunnit träffa cicci för en promenad vilket var kul! nu ska vi göra käk, kolla på supernatural (<333333333333) och ladda inför en ny arbetsvecka och lön (<33333333333333) hahaha. Ha en fin söndagskväll!! puss

Inga kommentarer: