5.02.2014

May second

AHMAJGAD, jag är så trött!!!! Jobbade idag med Josse (jag kanske kommer få jobb på Städhem i v-ås nämligen, vilket jag är superglad över!!) och vi hade fyra stycken hemstädningar. Så himla kul faktiskt, tiden gick jättesnabbt och vi känner varann så då blir det roligare. Jobbade från kvart i åtta till kvart över fyra, så är helt slut! Det är ju liksom städning så man rör ju hela kroppen osv så det är ju positivt iallafall ;)

Kom hem, la mig i soffan en stund sen gick jag in och duschade, rakade benen, smörjde hela kroppen och nu ligger jag i soffan med mitt täcke. Väntar på att mitt hjärta ska komma hem så ska vi äta!

Ja, jag är väldigt positiv till livet just nu och hoppas att detta går igenom!!!

Har haft det väldigt jobbigt ett tag, så ska berätta mer i ett annat inlägg.

Ha en fin fredag!! PUSS

1 kommentar:

Jenny Frank sa...

Härligt!! NU släpper det Natalie, det är jag helt övertygad om! <3

Fika snart!!!! :D hahah, vi är så dåliga på att fika ;) Tur att vi är likadana, så ingen slipper känna skuld, hahah. LOVE U!!