6.19.2014

Äntligen helg!!

Tjugo i två idag fick jag och josse helg efter mycket om och men. inte första gången som det glöms kunder vilket gör oss otroligt ledsna och irriterade. men vi hann med allt innan vi tog midsommarledigt och nästa vecka är sista veckan... känns lite konstigt men samtidigt skönt faktiskt! ska börja med någonting nytt som jag är spänd över men samtidigt lite velig till. jag är en väldigt komplicerad människa när det kommer till jobb, jag fattar inte...

nåja. min karl är och köper oss en redbull var (ärligt, drack min första redbull för en vecka sedan och jag är fast.) och ska se en film snart. mysigt!

så himla roligt imorse, klockan var nästan tio över sex (och fredde ska åka typ kvart i sex för att hinna till jobbet och vara där innan) och jag sa: nu MÅSTE du åka, du kommer aldrig hinna annars. han ba; ska vi slå vad!
jag: okej, kör till!! om du hinner till jobbet innan sju diskar jag allt (inte så mycket disk men tillräckligt) plus lagar mat. om du inte hinner så diskar du och lagar mat!
fredde: kör till!

smsar honom vid nio för fick ingen info och jag skrev: så, när kom min älskling till jobbet?
han: 06:57
jag: jävla arselskit!!!!!!!!!!!!


jaaaaaaaaaaaa, så det var ju bara att slutföra vadet genom att diska upp och laga maten dårå. hahaha! hamburgertallrik blev det till kvällsmat, mums!!!

all disk är borta vilket är den bästa känslan på morgonen när man går upp och ska göra kaffe, det är rent <3

Inga kommentarer: