6.16.2014

en cappuccino beställd .. eller inte.

roligaste idag.

josse och jag ska till en kund på morgonen. ingen städning utan nu är det fönsterputs bara samt två glasbord vi ska göra rent. han är väldigt skum denna man och känns lite mysko men vi gör vårt jobb som vanligt. när jag står inne och josse är ute och gör balkongfönstrerna frågar han mig och jag vill ha en cappuccino, jag säger nej tack det är bra och fortsätter och sedan frågar han också josse om hon vill ha men också hon avböjer.

när jag sedan går ut och gör de sista fönstren så kommer han fram och ger mig en cappuccino iallafall?!?!? hahahha jag ba: va? han sa: ja varsegod!

alltså jag höll på att DÖ av garv alltså. sen till josse sa han: ja du skulle väl inte ha någon?

så himla fult!!! nä men han förstod kanske att jag pratade tvärtom språket idag!

Inga kommentarer: