6.03.2014

här ekar det tomt

ja ni. dagarna och veckorna springer verkligen förbi alltså. redan juni och jag är trött som ett as. min kropp är helt uttömd på energi just nu, och det känns som om jag har jobbat 14 dagar i sträck. så orklös känner jag mig. nåja. sista dagen imorgon innan en långhelg med student, nationaldag, fagerstafirande samt stockholm så det ska bli SKÖNT!!

jobbet går väl sisådär om jag ska vara ärlig. att vara med i ett nystartat företag är inte roligt. så mycket som fattas, som behöver fixas till och ordnas så det tar också mycket energi från en. man är ju inte så glad varje dag om man säger så.. usch.

slutade två idag för vi jobbade in jättemycket så var hemma kvart över. har inte hänt på några veckor!!

nåja. nu ska jag slappa sen ta ett bad och fixa tvätten. Puss!


Inga kommentarer: