9.26.2011

Måndag måne

Sega måndag är tillbaka igen, och jag ville inte alls lämna sängen i morse. Det var bara att slänga sig ur sängen kvart över 6 och käka frukost och klä på sig. Sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte in till stan.

Efter "skolan", det är ju inte riktigt som en skolan, men whatever, så tog jag bussen in till stan för att fika med Camilla. Vi fikade på Nancy's, tog en jättegod jordgubbs smoothie! Vi gick runt lite i Igor, och så hittade jag en jättefin kopp från lagerhaus. Te-kopps-galen som jag är, huehue. Väntar på pengar så jag kan köpa en fin tekopp från Indiska, ääälskar deras inredning och alla deras koppar! Skulle vara riktigt gött. Gick också in på The Body Shop och hittade världens godaste lukt läppbalsam! Melon. Mmm-mm!

Nu sprängs mitt huvud snart ihjäl och mina tänder kliar. Känns som om man vill tugga sönder en köttbit för att få bort kliandet. Sick.


Imorgon väntas en ny dag, och jag hoppas det är lika dimmigt på lilla vägen som det var i morse, för då kommer jag stanna och ta några fina morgon bilder på naturen.

heeeejdå!



Inga kommentarer: