9.25.2011

Oavnför molnen

Igår var jag på tjejmiddag, och det innebar gott käk, trevligt sällskap, en bra film! Vi tittade på Red Riding Hood. Den var helt okej, det lite dåliga var att de som producerade den är producenterna till Twilight = man kände Twilight vibbar. Nivet i Twilight filmerna när de alltid filmar skog i början typ? PRECIS så är början i Red riding hood. Samma musik också.

Annars var den jättebra. En trevlig kväll helt enkelt!!

Idag har jag inte gjort mycket alls, min lägenhet såg ut som hej - hjälp mig bli ren nu motherfucker typ. Så jag har städat + att jag har tvättid till fem + jag har lyssnat på radio. Funderar på att rensa min nyckelknippa också, haha. Ett spännande liv! Nä men det kan väl vara skönt ibland och ha ordning. Inget fel med det.

Nä, nu får ni titta på mig ett tag så ska jag däcka i morsans och farsans soffa. HEJ!






1 kommentar:

eliiiina sa...

guuuuuuud vad snygg du är! man ser verkligen förändringen!!!!!!!!