10.18.2011

Livin' the life

Mitt liv är på topp just nu.

Jag går en serviceutbildning på Lernia ute vid Bäckby, och det är 24 veckor kursen är på. 16 veckor ska vi ha teori och de sista 8 veckorna ska vi ha praktik. Jag har länge velat vart jag skulle vilja vara, vilket kan ge mig jobb efter? Vart kommer jag trivas bäst? Vad är jag intresserad av? osv osv osv ...

Igår gick jag in på Kappahl i Erikslund shoppingcenter och FICK PRAKTIK DÄR!!!! Fyfan, jag är så jävla glad!! trodde först att jag skulle bli nekad och få gå vidare och söka någon annanstans, men när hon började skriva datum och att det är bäst att ha praktikanter vid denna tid så började jag nästan inse att jag skulle få här. Åh, hela min dag igår går nog inte att beskriva i känslor, jag har alltid drömt om att få jobba i klädbutik, fått känsla för att styla, skapa egna kreationer själv när jag shoppar osv, och nu får jag äntligen praktisera i en klädersaffär - och i en affär där kläderna är riktigt snygga! Fan vad glad jag är!!!! Kommer ge mitt allra bästa, ha en bra servicekänsla, hjälpa kunder, lära mig hur mycket som helst - kommer ge gärnet alltså! En dröm för mig har blivit sann. Helt sinnes alltså, är så glad så glad!

Nu längtar jag tills 9:e Januari! Kom nu, kom!!

3 kommentarer:

Jenny Frank sa...

Åh vad härligt!! :) Grattis!

& vilken ära att du tänker på mig när du ser Dieselråttor & sjömansmöss, haha! Det är ett mästeverk utan dess like! ;)

din töntigaste vän. (cancerbaby) sa...

ÅÅÅÅH BABYBOOOOOOOOBIE PUSS JAAAAAAA

Jeanette är mitt namn. sa...

Men gud vad roligt! Vad glad jag blir! :DD