10.15.2011

Märk hur vår skugga

God morgon!

Nu är det äntligen helg, och jag började fredagen med att sluta tidigt efter vår fältuppgift! Klockan ett rättare sagt, vilket var så sjukt skönt. (Fast jag varit sjuk i tre dagar och vilat, så räckte det med att vara två dagar på utbildningen för att bli trött, haha)

Igår var det som sagt fredag, och direkt efter vår fältuppgift åkte jag till hemmakväll och blandade i lite smått och gott till mig och Niklas. Jag skulle ta hand om honom medan det var Kanthal-kväll i ishallen! Så mamma och pappa var där, Niklas somnade gott halv åtta och jag kikade på Idol. Seriöst, är det något skämt med detta program? ALLA är fan SMÅBARN!!! Sämsta sämsta idol på länge. Det är liksom ingen som är över 20 år. Det märks kan jag säga. Jag menar det borde vara lite mer blandning. Skrattretande verkligen. Sen kikade jag på föräldrarfällan, haha. Älskar den filmen! Sen somnade jag vid tio och vaknade när mamma och pappa kom hem vid halv tolv ungefär! De hade haft en riktig rolig kväll, och Jan Johansen var den "hemliga kändisen" som kom dit och uppträdde. Hade faktiskt velat sett!

Traskade hem mitt i den kalla natten och gick och lade mig direkt!

En konstig sak, jag hade haft på mig en tröja, ganska tajt som är som en baströja liksom. Den sitter jättebra och skönt, sen när jag skulle ta av mig den (hade haft på mig den sedan klockan sju på morgonen till tolv på natten) så kändes det som om den fortfarande satt kvar när jag hade tagit av mig den. HAHA, skit konstigt!

Vaknade åtta i morse, kollade lite på tv, käkade frukost och sedan en varm skön dusch! Nu sitter jag här, fixad och sminkad, som jag inte varit på länge. Det är så skönt ibland när man bara piffar upp sig lite, vad piggare man kan bli. Ska iväg till mamma och pappa snart, eller om de kommer och hämtar mig. Vi ska åka och kolla på lite bilar. Byta ut vår volvo mot två andra, så jag kan få en! Känns hur underbart som helst!!!! Ha en alldeles egen bil, fett skönt. Kan åka vart jag vill.

Ha en fin daaag! /En pigg Natalie som inte är sjuk längre!

1 kommentar:

Jenny Frank sa...

vad himla fin du är min lady, puss!