1.20.2012

Walking by a house.

Hellu, sitter nästan nyvaken här och ska börja göra mig i ordning inför KappAhl. Sista dagen nu innan helg och det ska bli skönt med helg faktiskt. Hoppas på fint väder hela helgen, ska ut och gå då. Just nu är det sådär friskt ute i luften vilket jag älskar. Man får en sådan energi och känner sig fräsch på något sett. Himlans nice tycker jag!

Annars har veckan gått väldigt bra, har fått gjort många olika saker på K, sortera, larma, hänga upp kläder, hjälpa kunder (kan inte allt än, men ska ju vara där i fem veckor till ungefär) och massa annat. Trivs så himla bra, personalen är väldans trevliga och tar hand om mig så bra. Även om detta inte leder till något har jag en bra erfarenhet och en bra referens vilket jag är mer än nöjd med. Man slutar ju inte hoppas på att det ska leda till något, men eftersom januari och februari är de månaderna som det knappt är nå folk i så blir det nog svårt. Känns lite trist eftersom jag orkar inte vara arbetslös igen efter detta, men det är bara att kämpa vidare!

Nu ska jag fixa mig innan jag kilar vidare mot vallmobadet, måste ta ett par bilder till mitt och Elias filmprojekt!

Ha en bra fredag!!


PS: bästa morgonrocken ever!!! Så himla skön och stor som man kan dra på sig en kall morgon och mysa i!

Inga kommentarer: