1.21.2012

Maten på spisen...

.. och jag sitter fortfarande i min morgonrock. Skönt, har inte gjort mycket alls denna morgon. Kikat på tv, ett program som heter Tough Love. Och jag säger bara, oh-my-god! Kolla upp på youtube ett klipp, alltså det är helt sanslöst att det finns vissa tjejer som är på ett sådant konstigt sätt när de letar efter en kärlek att det är sorgligt. En tjej hade en superfin kille som sin dejt och han spelade amerikansk fotboll. Problemet för henne var att han inte hade några pengar och sa det till hela gruppen (de är 7 tjejer som också hade en varsin dejt där) så att alla hörde, att hon inte kunde dejta någon som inte har pengar. Det är ju så sjukt respektlös och inte mänskligt för fem öre att ens tänka så. Jag skulle aldrig, aldrig ha pengar i åtanke när jag väljer kille, aldrig. Personligheten främst. Tur är väl att alla är olika i världen och att alla lär sig av sina misstag och man lär sig nya saker.

Riset står och kokar på plattan och sedan ska jag värma fisk, mums! Senare på eftermiddagen ska jag och pappa iväg och gymma. Ska bli skönt att få röra på sig, måste köpa ett gymkort snart känner jag eller ett simkort för att göra någonting. Ska nog göra det när jag får lön, så kan jag åka dit på kvällarna och bara driva ur all jobbigt ur kroppen.

Funderar på att baka någonting men har inga ingredienser hemma vad jag vet om, hehe. Skulle vara trevligt och bjuda mamma och pappa på en fika!

Heipa denna mysigt dimmiga lördag!

Inga kommentarer: