2.15.2012

4 o'clock in the morgon ...

.... nästan iallafall. Klockan ringde fem noll tre då jag steg upp. Var inte så trött som jag trodde att jag skulle vara, men den tröttheten kom idag klockan två och halv fem idag istället.

Sakta men säkert klädde jag på mig, käkade frulle och sedan skjutsade pappa in mig till Igor. Jag inventerade på KappAhl i morse, och det var jättekul. Det enda minuset var att jag fick mina hatobjekt som jag skulle inventera, trosor och bh:ar. FY-FAN. Underkläder över huvudtaget är otroligt jobbigt, allt ramlar bara, haha. Trevligt, det hade jag.

Sedan tog jag bussen mot erikslund och började praktiken så fort jag kom dit, typ vid halv elva, sedan körde jag på ända tills sjutton noll noll. Då var jag trött, iallafall i mina axlar. Pappa bjöd mig på fika, så himla snäll, sen åkte vi och handlade på maxi. Jag drog hem och däckade i soffan framför the big bang theory och vänner. Tog en dusch, nu sitter jag här. Fett trött.

I morgon ska jag och min chef till Lernia och prata inför den andra servicegruppen hur det är att jobba i butik. Djises, hatar att prata inför stora grupper, de är ungefär 45 typ. Man ba: Hej scenskräck. 

Men jag ska bara skaka av mig det och låta allt bara hända. Får gå som det går helt enkelt!

Soffan ropar, och det gör en iskall cola zero med is också.

PUSSHEJS!

Trött tjaj!

Har också tränat i tre dagar nu. Dag ett: Sprang femton min ute, skönt väder ute.
Dag två: Sprang varvat med gång, väldigt kallt ute.
Dag tre: gymmade två timmar med Elias igår.

= Mör in my fucking body.

NIGHT!

Inga kommentarer: