2.14.2012

Valentine

Istället för att sitta och gnälla över att jag inte har någon älskad att fira alla hjärtans dag med så tänkte jag istället att jag omges av så mycket kärlek istället. Jag har min underbara familj som ställer upp för mig dag som natt, som aldrig låter mig falla utan tar emot mig och hjälper mig vidare. Mina fantastiska vänner som älskar mig för den jag är och alltid stöttar mig med allt, får mig att skratta och le samt finnas till vilken tid som helst på dygnet. 

--- Skulle inte jag ha dessa två starka band med min familj eller mina vänner skulle jag aldrig klara av min vardag. Eller jo, jag skulle klara av den, fast med nöd och näppe. Jag är otroligt tacksam för att jag har dessa människor runt omkring mig som får mig att skratta när jag mår dåligt. Eller bara lyssnar när jag är som argast, lyssnar när jag är som gladast - just att de bara är här med mig, gör mig så jävla glad. Jag har världens bästa människor i mitt liv, och det firar jag idag. 

TACK, MIN FAMILJ OCH MINA VÄNNER FÖR ATT NI ÄR FANTASTISKA. JAG SKULLE INTE KLARA MIG UTAN ER, SÅ TACK TACK TACK FÖR ATT NI ÄR NI OCH ATT NI ALLTID FINNS FÖR MIG. JAG STÄLLER ALLTID UPP FÖR ER, OAVSETT VAD. GLÖM ALDRIG DET.

Jag älskar er av hela mitt hjärta. 

2 kommentarer:

stina sa...

jag älskar dig av hela mitt hjärta.

kom gärna och mys på fredag.
ta med dig Elias ifall du vill.
han svarar inte på sms så jag får ingen egentlig klarhet i när han har tid att träffas.

men jag vill jättegärna att ni kommer.
plis.

<3

(tack och lov för dig.)

Jenny Frank sa...

Äntligen EN som inte är så jävla negativ!! Du är bra du!

<3