2.22.2012

All this noise, all this sound.

Nyduschad och ska snart åka iväg till KappAhl. Sista dagen i morgon, och det är blandade känslor som finns inuti mig nu. Kommer kännas tråkigt att lämna ett ställe där man trivs på. Varför är det alltid så, att i slutet av någonting så inser man hur underbart man har haft det, och man aldrig vill lämna stället? Varför kommer alla känslorna i slutet? Det är väl då man inser hur bra man riktigt har det.

Jag har aldrig mått så bra på en arbetsplats förr, jag känner så starkt för KappAhl, helt sjukt. Jag trivs så bra med alla som jobbar där, de är underbara. Jag känner mig som en i familjen, och när jag tänker på att det är slut i morgon gör det så ont. När jag äntligen känner mig säker i någonting och känner mig bra på någonting så kickar osäkerheten in igen och arbetssökandet igång på nytt. Jag orkar inte, jag vill vara kvar. Trots att jag har sommarjobb där så är det under fyra månader jag kommer gå arbetslös.

Det känns jobbigt, men jag funderar verkligen på att ta den tiden och vila, träna, jobba med mig själv, så att sommaren kan bli den bästa.

Tror fyra månader av ledighet skulle göra mig gott med tanke på hur mycket som har ställts om och hur mycket som har förändrats på åtta månader.

Måste köpa en blomma och ett kort tills i morgon.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: