2.24.2012

Du kan gråta mitt på gatan

Igår var det min allra sista dag på praktiken, och det kändes verkligen. Dagen gick jättefort, och det kändes så himla sorgligt när jag skulle gå. Jag fick nästan tårar i ögonen, det har jag aldrig fått på en praktik förr, kramade alla hejdå sen var det det. Jag fick ett jättefint omdöme, blommor och ett presentkort när jag slutade. De fick ett kort skrivet av mig och en chokladask!

Har aldrig träffat så fina människor på en arbetsplats förr. Men jag kommer ju tillbaka, dels lite extra jobb när de behöver plus att jag ska sommarjobba + inventering, så jag kommer få träffa dem iallafall!

Idag ska jag in till kursen = SISTA dagen, känns så himla skönt. Snart har jag mitt kursbetyg i handen och en sak rikare på CV:t. Träffa alla kursdeltagare en sista gång, som vad vi har gått igenom, haha. Som en riktig familj med bråk, skratt och ja gud vet vad.

Nu ska jag vara barnvakt med morsan en liten stund, heeeeipa!

HAHA trött tjej??

Inga kommentarer: