2.05.2012

Una momento

Sov hos mamma och pappa i natt, för de var i Stockholm så då snodde jag deras lägenhet för en natt. Hade så otroligt skönt, bara satt där hemma i mörkret med ett duntäcke, åt asgoda nötter och drack cola zero. Kikade på melodifestivalen och ärligt talat - vad är det för skit?! Seriöst. Stängde av när Thorsten Flinck gick på och kikade på The Big Bang Theory <3 Den showen - oh my! Har tre säsonger av fyra nu (femman går på tv) och går inte en dag utan att jag tittar. Köpte två säsonger inom loppet av en och en halv vecka och jag är redan klar..... Kliar i mina fingrar att köpa den fjärde, men det går ju så snabbt att kolla. Kan liksom inte vänta. Det är ändå 23 avsnitt på varje och ca 20 min per avsnitt, men är en serie bra så går det inte att INTE kolla. Sheldon i mitt hjärta föralltid. Jag vill ha honom som vän.

Haha, iallafall! Sedan så kollade jag på Himlen är oskyldigt blå som jag köpt, och den var helt okej. Gillar stuket att det är 70-tal, men tyckte den var lite seg. Iof så såg jag fortsättningen idag så kan vara därför, men nej. Inte min typ av film faktiskt. Sen somnade jag skönt på soffan och sov sedan hela natten och åt en god frukost. Varför är det godare att äta borta än hemma? Konstigt det där.

Sedan har dagen rullat påååå. Nu är jag i soffan och kollar på Amazing Race och vill se The big bang theory. Abstinens.se. Går aldrig något bra på tv nu för tiden tycker jag. Så himla tråkigt. Släng in barnfilmer (läs Trassel) eller gamla serier från förr. Skulle vara nice!!

Slänger in en film på mig och Elin, hihi.

Underbara unge, en dag kommer hon vara med i någon teatergrupp, det lovar jag!

Nu ska jag äta köttfärspaj, grönsaker och lökdipp till - yum! Go'kväll!

Inga kommentarer: