2.06.2012

Äppelträd

Nyduschad efter ett träningspass på friskis & svettis. Jag & Marie skulle gå på ett corepass, men eftersom det var fullt tog vi afrodans. Säger bara som Janice i Vänner - oh.my.god. Alltså, det var roligt att prova på men nej.

Eller, jag gillade att man kunde dansa helt fritt och bara gå in i sina egna tankar och jag ÄLSKADE musiken. Det fattades bara en brasa och massa sand sen hade det varit komplett. Men det som gjorde att jag inte vill gå dit igen på just detta pass var att hon lät så otroligt konstig när hon sa vissa saker. Typ "ååååååh så vickar vi på stjärteeeeeen", tänk er en dryg röst som säger så, lite hes. HAHA, ja jag säger då det. Tur att det inte är någon man känner som går där iallafall.

I morgon ska jag fota för tredje gången på ICA, så snart är mina bilder uppe förhoppningsvis. Måste beställa visitkort utifall någon vill ha mig och fota på ett bröllop eller något!

CIAO FROM NATTIZ!

1 kommentar:

Clara Ivemyr Strömberg sa...

Åh! Vad kul att du fick göra det där fotojobbet på ICA! Måste missat det helt! Kul min vän!