3.31.2012

Idag är det ingen vanlig dag,

för idag är det min älskade lillebrors födelsedag.





19 år, vart tar tiden vägen? Nyss satt vi på golvet på en sackosäck och tittade på barnprogram eller den gången då du satt på en stol och jag dansade runt dig i takt till Markoolios låtar. En annan gång, som är den bästa av alla gånger, var när vi satt i köket hemma på Åkervägen. Vi satt vid matbordet och drack vatten och busade och skrattade. Jag gjorde världens min när du nyss hade tagit vatten i munnen och det slutade med vatten på hela bordet och ett stort skratt från din sida. Vad jag ÄLSKAR ditt skratt, Niklas, du anar inte. Vad jag ÄLSKAR dig. Du är min absolut bästa vän, den som faktiskt förstår mig mest av alla, som bara finns där och suddar bort alla negativa tankar när jag kommer och kramar dig. Dina kinder är de bästa att pussa och att just få dig att skratta är den bästa medicin jag kan få.

Du är min hjälte. Nu och kommer alltid att vara. Natti älskar dig, min finaste, bästa lillebror. <3

2 kommentarer:

Jenny Frank sa...

Jadu, tiden drar iväg. Haha, fan min lillasyster växer snart ifatt mig, och hon är inte ens 12 år :( hon är 167 cm, vafan är det liksom? Jag är bara 12 cm längre än henne, och jag är lång! Galet!!!

Grattis!

Annica sa...

Åh, grattis till honom :)