Vänner går i bakgrunden och jag sitter vid mitt vita köksbord med tända ljus och njuter av ingenting egentligen. Har varit ute och farit hela dagen lång med mamma och pappa. Vi började med att åka på loppis ute vid bäckby. Mamma och pappa gjorde en hel del fynd, jag gjorde det igår då jag, mamma och Alicia var på loppis i kolbäck där jag hittade en skinnjacka för etthundra riksdaler. SJUKT SNYGG! Passar hur bra som helst och jag är supernöjd!
Iallafall, vi väntade på att dollar store skulle öppna, och jag blev lite besviken på butiken. Dels för att de iPhone-skalet jag ville ha, inte fanns, och att det var väldigt rörigt där inne. Väldigt billiga saker fanns, men alldeles för rörigt. Sedan gick resan mot Erikslund, och vi käkade på IKEA först. Sedan gick jag runt i shoppingcentret för att leta efter en present till Niklas. Svårt att hitta, eftersom han har det mesta, men det fick bli en bok som han älskar och sedan ska jag köpa hans favoritgodis, ahlgrens bilar! Sen handlade jag och mamma på city gross och sedan for vi hem till farfar på fika! Handlade lite mat till att äta tacos och sedan stupade jag i soffan. Trött tjej jao! hehe.
Nu väntar jag på att BB Live ska börja. Ska göra lite te, fixa lite popcorn kanske. Köpte en skål från dollar store där det står popcorn på, så jaaaa, det är min kväll det.
Lurade Elina idag på första april, haha. Ska lägga ut vår konversation i morgon. Troligtvis genomskådade hon men ja, jag gillade min slutkläm!
PUSSPUSS
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar