3.21.2012

MakeUp Store!!

I morse ställde jag klockan på åtta och sedan åkte jag in till Erikslund för att bli sminkad på MakeUp Store. Hade presentkort från min 20 års dag. Stod och valde mellan en vanlig sminkning och en festsminkning, tänkte en blandning men det blev en festsminkning istället!



Väldigt nöjd, och mina gröna ögon kom fram skitbra verkligen! Ska prova detta hemma.. Ja, om jag nu kommer ihåg. (A) - HAHA ååh, msn , det var tider det <3 (L)(K)(F)

Hon var jättetrevlig som sminkade mig och jag är supernöjd! Synd bara att allt är så otroligt dyrt där inne. Ville ha allt som hon använde på mig men då skulle jag lätt ha betalat över 1000 spänn EXTRA. Man får ju 495 kr att välja på eftersom kursen kostar det. Men jag fick med mig ögonbryns färg, concealer, borste till bryn och fransar + en pepparmint scrub. Ska använda den ikväll, kommer lukta tandkräm ;)

1 kommentar:

Annica sa...

Vad fint det blev, jag gick på det där förra året och gjorde en skuggning, blev också nöjd men har aldrig lyckats gjort om det haha. (och jag köpte så mycket smink då att jag fick lägga till 1000kr).