3.20.2012

A sad day

Usch. Idag har det inte varit min dag känner jag. Ful dag, otrevliga-jag-dag, irritera-sig-över-allt-dag, gråtfärdig-dag, saknad-dag, hjärnspöken-dag. Bajs dag rent ut sagt. Hatar sådana dagar.

Tur att jag har denna kvinna i livet som lättar upp allt:

En kvinna som får mig att skratta, må bra, le, tänka annorlunda eller se på saker och ting annorlunda ska jag väl säga, prata av mig om allt mellan himmel och jord. En perfekt kvinna helt enkelt som är otroligt lik mig själv. Därför är det så lätt att prata. Love to you my beautiful friend. Love!

(Köpte tom och jerry kex, skulle öppna påsen ni vet sådär att man tar tag i båda sidorna och så öppnas den perfekt. WELL, inte för mig idag, SÅÅÅÅKLART. Flera kex flög ur påsen, ned på marken. Drar en djup suck och traskar vidare.)

Nu ska jag dra ett stort täcke över mig, eller en tröja och se på tv. I morgon ska jag sminka mig på MakeUp Store, vara med Lisa, sen hem. På fredag är det bajsjobb (inte KappAhl), jobbar för ett annat företag, bara då och då och jag ORKAR inte. Skulle ha haft taco-kväll + film med Clara men såklart eftersom jag inte gör någonting om dagarna vill jag inte minnas saker längre. Fan.

Hejdå.

1 kommentar:

Elina sa...

i luv jo girli :* men i hate days like these. jag hoppas du får en mycket bättre dag imorgon <3